انواع تاب و سرسره
نوشته شده توسط : malihe

انواع تاب  سرسره و تناسب آن با محیط

یکی از پر کاربردترین انواع تاب و سرسره، تاب و سرسره فلزی است. این مدل برای محیط های آزاد همچون پارک، باغ و ویلا و مجتمع های مسکونی و اداره مناسب است. اما قیمت تاب و سرسره فلزی نسبت به دیگر انواع بیشتر است و نسبت به دیگر انواع وزن بیشتری دارد. از این استفاده از تاب و سرسره در محیط های همچون خانه، مهدکودک و ... مناسب نمی باشد. در این محیط ها می توانید از تاب سرسره پلاستیکی و پلی اورتان استفاده نمایید.

دنیای رنگارنگ با تاب سرسره پلاستیکی

تاب سرسره پلاستیکی یکی از پر کاربردترین انواع این تجهیزات است. ساخت آن در ابعاد مختلف و با طرح های گوناگون امکان استفاده از آن برای سنین مختلف را فراهم کرده است. رنگ بندی جذاب این محصولات سبب می شود کودکان با اشتیاق زیادی به سمت بازی با آنها کشیده شوند. رنگ بندی به همراه اشکال مختلفی که بر روی این مدل تاب سرسره پیاده می شود هیجان کودکان را بالا خواهد برد. با این که استحکام و مقاومت آن در برابر شرایط جوی مانند تاب سرسره ی فلزی بالا نیست؛ اما نسبت به انواع دیگر از طول عمر و دوام قابل قبولی برخوردار است. حتماً شما هم از آن دسته از والدینی هستید که به هنگام بازی کودکان نگران آنها می شوید. اما به دلیل رعایت اصول ایمنی در ساخت این محصولات می توانید با خیال راحت کودکان خود را حین بازی تنها گذاشته و به سراغ انجام کارهای خود بروید.

ایمنی بیشتر با تاب سرسره پلی اورتان

تاب سرسره های پلی اورتان پیشنهاد دیگر ما برای استفاده و سرگرمی کودکان می باشد. رنگ های شاد و اشکال مختلف موجود در این نوع تاب سرسره ها، کودکان را به وجد آورده و سر و صدای بازی آنها را در داخل خانه ها می پیچاند. با این لوازم تجربه ی جدید از بازی را برای آنها رقم خواهد خورد. نصب تاب سرسره پلی اورتان در منزل، شهربازی کوچکی را پدید می آورد که کودک را بیش از پیش به بازی با والدین خود فرامی خواند.ورود این نوع تاب سرسره به بازار باعث شده تا تنوع رنگ و شکل در این حوزه  بیشتر شده و مشتریان انتخاب های متنوعی داشته باشند.

ایمن ترافیک کالا انتخابی مطمئن

ایمن ترافیک کالا به عنوان یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان انواع تاب سرسره در کشور، تمامی محصولات خود را بدون واسطه به خریدران ارائه می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از این لوازم بازی دیدن کرده و انتخابی به جا داشته باشید. فروش محصولات به همراه ضمانت نامه و نصب این لوازم از دیگر خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: برچسب‌ها: تاب سرسره پارک , تاب سرسره فلزی , خرید تاب و سرسره پارکی , قیمت تاب سرسره فلزی ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: